Nieruchomości
Nowy hotel w sercu Starej Pragi – Moxy wybiera Konesera
W 2017 roku, przy ulicy Ząbkowskiej w Warszawie, zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel marki Moxy. Inwestorzy Centrum Praskiego Koneser – Grupa Liebrecht & wooD oraz BBI Development S.A. – podpisali umowę franczyzową z Global Hospitality Licencing. Hotel zaoferuje gościom 141 pokoi i zajmie...
Więcej marek premium w FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa. Max Mara i Etro otwierają sklepy w „Red Carpet alley”.
Dwie marki premium, Max Mara i Etro, otworzyły butiki w „Red Carpet alley” w FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa. Nowe sklepy, zajmującełącznie ponad 340 mkw. powierzchni, wzbogaciły ofertę luksusowych marek modowych dostępnych w centrum. Max Mara jest jednym z największych międzynarodowych...
Melon Fashion Group najemcą drugiej fazy FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa, która jest już wynajęta w ponad 30%
Melon Fashion Group, jeden z wiodących rosyjskich retailerów, otworzy dwa outlety w FASHION HOUSE Outlet Centre w Moskwie. Należące do tej firmy marki befree i Love Republic zajmą łącznie ponad 700 mkw. powierzchni handlowej w obrębie drugiej fazy centrum, która jest wynajęta w ponad 30%. Z ponad...
Prawnicy wybrali Konesera
Kancelaria Rączkowski, Kwieciński Adwokaci (RK Legal), specjalizująca się w kompleksowej obsłudze prawnej klientów korporacyjnych, to nowy najemca powierzchni biurowej w Centrum Praskim Koneser. Na terenie byłej Warszawskiej Wytwórni Wódek prawnicy wynajmą ponad 1300 mkw. Inwestorzy projektu –...
Na Pragę już nie tylko po pyzy
Ponad 30% powierzchni handlowej w Koneserze zajmie gastronomia. Ulica Ząbkowska to już dzisiaj jedno z najbardziej tętniących życiem miejsc w Warszawie. Za niespełna dwa lata, rozrywka, kultura i gastronomia staną się też znakiem rozpoznawczym Centrum Praskiego Koneser, powstającego na 5-hektarowym...
Grupa Liebrecht & wooD świętuje 15 lat działalności w Rumunii
Liebrecht & wooD to jeden z pionierów współczesnego rynku nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej. W Rumunii firma zainwestowała do tej pory ponad 200 milionów euro, a portfolio zrealizowanych przez nią projektów obejmuje budynki biurowe i handlowe o łącznej powierzchni 115 tysięcy metrów...
FASHION HOUSE Group przedstawia strategię omni-channel
FASHION HOUSE Group, wiodący europejski deweloper i operator centrów handlowych typu outlet, zaprezentował swoją strategię omni-channel. Jej głównym elementem będzie platforma e-commerce FASHION HOUSE Outlet Online, która jeszcze w tym roku wystartuje w Rosji. FASHION HOUSE Outlet Online pozwoli...