28.11.2017

Przyszłość branży outletowej kształtowana przez ofertę gastronomiczną i doświadczenie zakupowe, połączone z rozrywką (leisure shopping experience)

Attachments:
image/jpeg icon 4.32 MB

The International Outlet Summit, rozpoczął w dniu 14 listopada br. międzynarodowe targi MAPIC w Cannes (Francja) i był poświęcony tematyce centrów outletowych. Ponad 150 kluczowych profesjonalistów rynku dyskutowało nt. ewolucji branży, nowych trendów w rozwoju rynku oraz kluczowych czynników wpływających na satysfakcję klientów. FASHION HOUSE Group była jednym z inicjatorów tego spotkania. Brendon O'Reilly, Dyrektor Zarządzający FASHION HOUSE Group, podzielił się swoim bogatym doświadczeniem z europejskiego rynku outletowego. Przedstawił także flagowe projekty outletowe firmy, w tym FASHION HOUSE Outlet Centre Bukareszt, który osiąga dwucyfrowe wzrosty kluczowych wskaźników biznesowych.

Na podstawie licznych analiz rynkowych oraz wniosków płynących ze spotkania International Outlet Summit, Brendon O’Reilly stwierdził: „Doskonała oferta gastronomiczna to nowy trend na rynku nieruchomości handlowych. Obecni konsumenci coraz częściej oczekują, że centra outletowe zaoferują im dodatkowe funkcje rozrywkowe w trakcie zakupów. Konieczne staje się odpowiedzenie na te potrzeby. Firmy działające na rynku outletowym mają duże pole do wdrożenia nowych pomysłów i rozwiązań w naszej branży. Jestem przekonany, że FASHION HOUSE Group jest świetnie przygotowana do tych zmian”.

Brendon O’Reilly ocenił również sytuację na rynku outletowym w Rumunii: „Gospodarka Rumunii będzie nadal się rozwijać. Zgodnie z prognozami, kraj ten ma utrzymać jeden z najwyższych wzrostów w Unii Europejskiej w skali roku. W ostatnich latach obniżono opodatkowanie (VAT), a wysokość zarobków znacznie wzrosła. Czynniki te mają pozytywny wpływ na siłę nabywczą konsumentów. Przyszłość sektora outletowego w Rumunii nastraja optymistycznie.”

FASHION HOUSE Outlet Centre Bukareszt (16 000 mkw. GLA) odpowiada na nadchodzące zmiany w trendach zakupowych, zwiększając tym samym satysfakcję klientów. Zewnętrzna architektura kompleksu podkreśla lokalną historię i tradycję. Nawiązuje ona do zabudowy Starego Miasta w Bukareszcie. Sieć małych uliczek i wewnętrznych dziedzińców obrazuje miejską strukturę projektu. Co więcej, kompleks oferuje zróżnicowaną ofertę kulinarną, zlokalizowaną w różnych punktach centrum. Nowe założenia koncepcji food & leisure pojawią się w projekcie w nadchodzących latach.

FASHION HOUSE Outlet Centre Bukareszt doskonale uzupełnia ofertę West Park - jednego z najpopularniejszych parków handlowych w Bukareszcie, znanego z szerokiego asortymentu dla gospodarstw domowych.

Kontakt dla mediów

Małgorzata Majewska
mmajewska@advancedpr.pl
Tel. stacjonarny: 22 642 10 26

Przyszłość branży outletowej kształtowana przez ofertę gastronomiczną i doświadczenie zakupowe, połączone z rozrywką (leisure shopping experience)