15.09.2017

Pięć nowych umów najmu powierzchni handlowej w FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa

Attachments:
image/jpeg icon 429.89 KB

FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa, pierwszy w pełni zadaszony obiekt tego typu w Rosji (20 000 mkw.), jest docenianą przez klientów destynacją zakupową. Każdego roku centrum outletowe notuje dwucyfrowe wzrosty kluczowych wskaźników biznesowych. W ubiegłym roku sprzedaż wzrosła o 20% (o 11% przy wskaźniku na mkw.), a średnia wartość transakcji (ATV) o 15%. Imponujące portfolio obiektu jest systematycznie wzbogacane przez inspirujące marki najwyższej jakości– zarówno międzynarodowe, jak i lokalne – dostępne o 30-70% taniej każdego dnia w roku. Ostatnio, pięciu nowych najemców – Alena Akhmadullina, Helly Hansen, Marc & André, Shoiberg oraz The Windsor Knot – podpisało umowy najmu sklepów o łącznej powierzchni 618 mkw.

Jesteśmy usatysfakcjonowani, że dostępna pod wynajem powierzchnia handlowa w FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa kurczy się bardzo szybko. Wiele fantastycznych świetnych marek zdecydowało się dołączyć do naszego centrum. Dowodzi to, że nasz koncept outletowy, oferowane w nim warunki najmu oraz doskonałe zarządzanie obiektem, spełniają wymagania rosyjskiego rynku – komentuje Brendon O’Reilly, Dyrektor Zarządzający FASHION HOUSE Group. 

Listę nowych najemców otwiera marka Helly Hansen, oferująca profesjonalne ubiory, sprawdzające się w trudnych warunkach morskich, górskich i wymagających miejscach pracy. Jej korzenie sięgają 1877 roku. Marka otworzyła swój pierwszy sklep outletowy w Rosji, wynajmując 174 mkw. powierzchni handlowej w FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa.

Alena Akhmadullina jest rosyjską marką modową dla kobiet – stanowi wyjątkowy fenomen w historii projektowania odzieży w tym kraju. Jej sklep zajmuje 122 mkw. Marka Marc & André, proponująca eleganckie stroje kąpielowe o oryginalnym wzornictwie, bieliznę i stroje domowe, zdecydowała się na wynajęcie 80 mkw. powierzchni. Ponadto, sklep marki Shoiberg (obuwie męskie i damskie) zajął lokal o powierzchni 174 mkw., a The Windsor Knot (elegancka moda męska) otworzył sklep o powierzchni 68 mkw.

Niezwykłe doświadczenie zakupowe w FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa – kompleksu zlokalizowanego zaledwie 12 km od centrum stolicy, przy autostradzie łączącej Moskwę z Sankt Petersburgiem, w bliskim sąsiedztwie portu lotniczego Szeremietiewo – jest kształtowane przez wyjątkową architekturę obiektu. Z zewnątrz odzwierciedla ona tradycyjną architekturę rosyjską. Wnętrze bazuje na ekskluzywnym koncepcie „Okna na Europę”, budując wyjątkową atmosferę ulic handlowych Mediolanu, Londynu i Paryża. Obiekt dysponuje również parkingiem o powierzchni 12 000 mkw. (mieszczącym ponad 1 800 samochodów). Wśród najemców centrum znajdują się takie marki jak m.in.: Tommy Hilfiger, Furla, Pinko, adidas, Reebok, US Polo, Tom Tailor, Benetton, Nike, Puma, Lacoste, Tru Trussardi, Samsonite, Salomon, Etro, Max Mara i wielu innych.

Kontakt dla mediów

Małgorzata Majewska
mmajewska@advancedpr.pl
Tel. stacjonarny: 22 642 10 26

BREEAM „Excellent” dla Konesera