23.07.2019

MOXY WARSAW PRAGA najlepszy w Europie!

Attachments:
image/jpeg icon 1.02 MB
image/jpeg icon 1 MB

MOXY WARSAW PRAGA, zarządzany przez Hotels Professionals, w opinii klientów sieci Marriott International wyprzedził 30 innych obiektów działających pod tym szyldem w Europie. Nietuzinkowy hotel, będący częścią Centrum Praskiego Koneser, w wewnętrznym rankingu sieci wyprzedził obiekty z Patry, Glasgow i Mediolanu. Goście przyznali mu najwięcej punktów m.in. w kategoriach godny poleceniasatysfakcja z pobytu.

 

Moxy to działający od 2014 roku brand sieci Mariott International, skierowany do osób kreatywnych, zainteresowanych nowymi trendami i poszukujących niezapomnianych doświadczeń. Koncept butikowych hoteli powstał z myślą o generacji Y –  pokoleniu świata Internetu. W hotelach tych świetnie odnajdą się zarówno osoby podróżujące w celach turystycznych, jak i goście biznesowi. W Warszawie obiekt pod tym szyldem został otwarty w styczniu tego roku.

 - Moxy to oczywiście komfortowe pokoje z ultrawygodnym łóżkiem, funkcjonalną łazienką i Netflixem, ale życie hotelu koncentruje się w lobby, gdzie w czterech różnych strefach mamy dla naszych gości moc atrakcji – pokazy filmowe, warsztaty, turnieje planszówek czy piłkarzyków  - to tylko wybrane z nich. Tak pozytywne oceny w rankingu Mariott International to w dużej mierze zasługa Moxy Crew, czyli zespołu, który tworzą ludzie otwarci, uśmiechnięci, zaangażowani, pozytywnie zakręceni. Załoga Moxy jest zawsze radosna, pomocna, na bieżąco z życiem stolicy i warszawskiej Pragi i chętnie dzieli się swoją pasjąpodkreśla Katalin Vajda, szefowa Moxy Warsaw Praga.

Dla gości Moxy Warsaw Praga atutem jest też fakt, że hotel jest cześcią Centrum Praskiego Koneser. Kompleks oferuje program atrakcji dla osób mających różnorodne zainteresowania, pozwala więc wszystkim gościom na świetne spędzanie czasu bez konieczności wychodzenia poza jego teren.

 - Centrum Praskie Koneser realizowaliśmy z myślą o stworzeniu na mapie Warszawy miejsca dla ludzi z pasją, czerpiących z życia, otwartych na różne doznania. Połączenie wielu funkcji, m.in. hotelowej, eventowej, gastronomicznej, handlowej, Muzeum Polskiej Wódki daje odwiedzającym Konesera pełne spektrum możliwości spędzania czasu, a bardzo dobre skomunikowanie naszego obiektu z pozostałymi częściami miasta sprawia, że jest to również świetny punkt wypadowy do zwiedzania stolicydodaje Magdalena Bartkiewicz – Podoba, General Manager Liebrecht & wooD w Polsce.

Kontakt dla mediów

Aleksandara Lau - Wyzińska
a.lau
@liebrecht-wood.com

Tel. + 48 505 572 735

Elwira Jastrzębska
e.jastrzebska
@liebrecht-wood.com

Tel. + 48 501 731 234

Magdalena Bartkiewicz-Podoba w Executive Committee Urban Land Institute w Polsce