12.04.2017

Imponujący rok dla FASHION HOUSE Online Shopping, pierwszego internetowego outletu w Rosji

Attachments:
image/jpeg icon 210.74 KB

W centrum zainteresowania FASHION HOUSE Group, wiodącego gracza w sektorze outletów w Europie, jest wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań na rynek rosyjski. Firma otworzyła FASHION HOUSEOutlet Centre w Moskwie (dwie fazy), pierwszy w pełni zadaszony outlet w Rosji, a obecnie buduje FASHION HOUSE Outlet Centre Sankt Petersburg. Uwzględniając ten obiekt oraz planowaną trzecią fazę outletu w Moskwie, poziom inwestycji firmy w Rosji przekroczy kwotę 200 milionów euro. W kwietniu 2016 roku FASHION HOUSE otworzyła pierwsze internetowe centrum outletowe, dostępne dla ponad 40 milionów klientów w centralnej i zachodniej Rosji, z gwarantowaną dostawą w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych. Platforma sprzedaży internetowej jest kluczowym komponentem strategii omnichannel FASHION HOUSE Group, adresowanej do nowoczesnych klientów.

Zakupy w FASHION HOUSE Online Shopping (shop.fashionhouseoutlet.com) to połączenie wygody robienia zakupów internetowych z wszystkimi zaletami tradycyjnych outletów, takimi jak codzienne rabaty. W ciągu pierwszych 12 miesięcy funkcjonowania na rynku, outlet internetowy zdobył sobie znaczące uznanie zarówno wśród klientów detalicznych, jak i partnerów biznesowych. Najemcy internetowi oferują dzisiaj ponad 20 marek, takich jak Trussardi, Brums (marka dla dzieci), Tom Tailor, Quiksilver and Meucci. Portfolio platformy internetowej ciągle się poszerza.

Wartym podkreślenia jest fakt, że FASION HOUSE Online notuje znaczący wzrost kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Ten zwyżkowy trend wyraźnie da się zauważyć, kiedy porównamy drugi okres pomiaru (grudzień 2016-kwiecień 2017) z pierwszym (maj-listopad 2016). Analizy wskazują, że średnia wartość miesięcznego współczynnika konwersji wzrosła o 93%, średnia miesięczna liczba zamówień  - o 130%, natomiast średnia wartość miesięcznej sprzedaży brutto - o 103%.

Dzięki udanej implementacji strategii omnichannel, znacząco poszerzyliśmy grupę obecnych oraz przyszłych klientów. Tego oczekują od nas nasi partnerzy na rynku rosyjskim. FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa oraz FASHION HOUSE Online Shopping to dwa wzajemnie uzupełniające się modele, które dają naszym klientom więcej możliwości zwiększenia sprzedaży i uzyskania najlepszych wyników biznesowych – powiedział Brendon O’Reilly, Dyrektor Zarządzający FAHSION HOUSE Group.

FASHION HOUSE Online funkcjonuje w modelu flash sales, który zakłada, że na stronie internetowej platformy najemcy prezentują ofertę wyselekcjonowanych towarów dostępnych tylko w określonym przedziale czasu. Ograniczona dostępność tych produktów sprawia, że stają się wyjątkowymi i ekskluzywnymi – jest to doskonała okazja, której klienci nie mogą się oprzeć. Sklep internetowy oferuje również inne ważne udogodnienia, które wpływają na wygodę zakupów realizowanych przez internet. Klienci mogą zdecydować, czy płacą online, czy bezpośrednio kurierowi (tę opcję płatności gotówką wybiera 75% klientów). Produkty zamówione online można odebrać też w FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa. Co więcej, FASHION HOUSE Group zaproponowała rozwiązanie dla kwestii, która potencjalnie zniechęca niektórych od korzystania z zakupów internetowych – brak możliwości wcześniejszego zapoznania się z produktem. Po przybyciu kuriera, klienci mogą przymierzyć ubrania przed finalizacją zakupu; 75% osób wybiera tę dogodną formę.

Poświęciliśmy znaczącą część 2016 roku na prace nad strategią atrybucji wielokanałowej, która przypisuje cele i wartości różnym punktom styku klienta z marką. Kolejny krok to połączenie tego procesu z nadrzędnymi wartościami i zindywidualizowanymi kampaniami marketingowymi oraz – poprzez analizy biznesowe typu back-end – zdobycie i zatrzymanie najwartościowszych i najbardziej lojalnych klientów, bez względu na wybrany przez nich kanał sprzedaży – komentuje Piotr Kreft, Dyrektor e-commerce FASHION HOUSE Group. 

Kontakt dla mediów

Małgorzata Majewska
mmajewska@advancedpr.pl
Tel. stacjonarny: 22 642 10 26

Trzy nowe, najwyższej jakości marki dołączają do FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa