23.05.2019

Gorąca wiosna w Liebrecht & wooD, nowe projekty w Rosji i Rumunii

Attachments:
image/jpeg icon 17.4 MB
image/jpeg icon 2.59 MB

Grupa Liebrecht & wooD i wchodząca w jej skład FASHION HOUSE Group dynamicznie rozwijają koncept centrów outeltowych na rynku Rosyjskim i Rumuńskim. W tym roku Grupa odda do użytku nowe centrum wyprzedażowe w St. Petersburgu w Rosji oraz rozpocznie budowę drugiego centrum typu outlet w Rumunii, które trafi na rynek w 2020 roku.

Spółka FASHION HOUSE Group, wchodząca w skład Grupy Liebrecht & wooD jest wiodącym graczem w sektorze centrów typu outlet w Europie oraz największym deweloperem i operatorem takich projektów w Europie Środkowo-Wschodniej i Rosji. Firma może pochwalić się znaczącymi osiągnięciami w tworzeniu sektora outletowego na tych rynkach. W skład zrealizowanego portfolio projektów FASHION HOUSE Group należy 5 centrów outletowych w Polsce, Rumunii i Rosji o łącznej powierzchni 100,000 m kw.

 

Sankt Petersburg z pierwszym centrum typu outlet - FASHION HOUSE Outlet Centre, 60 proc. powierzchni centrum wynajęte na pół roku przed otwarciem.

Grupa FASHION HOUSE w Rosji obecna jest od ponad 6 lat kiedy otwarte zostało pierwsze w pełni zadaszone centrum outletowe w Moskwie, FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa. Zaledwie po 3 latach funkcjonowania, centrum zostało rozbudowane o II fazę, potwierdzając tym samym sukces komercyjny oraz bardzo mocną pozycję Grupy na polu centrów outletowych. Bazując na swoich doświadczeniach, Grupa zdecydowała się na realizację nowego projektu w północnej części kraju. Budowa centrum outletowego w St Petersburgu rozpoczęła się w październiku 2018 r. Centrum powstaje w dynamicznie rozwijającej się południowej stronie miasta, 15 minut jazdy samochodem od lotniska Pulkovo i dworca kolejowego Gorelovo. Zasięg FASHION HOUSE Outlet Centre St Petersburg obejmie ponad 5 milionów klientów. Outlet o powierzchni najmu 20,330 mkw. zaoferuje klientom najwyższej jakości międzynarodowe i krajowe marki, dostępne przez cały rok z 30-70-proc. rabatem oraz sieć restauracji i kawiarni. Koszt pierwszej fazy inwestycji wynosi 52 mln euro i otwarcie obiektu zaplanowano na IV kw. 2019 r.

Inwestycja jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców tej części Sankt Petersburga. Fashion House Outlet Centre Petersburg to miejsce z bardzo dużym potencjałem, który ma szansę stać się znaczącym miejscem na komercyjnej mapie miasta. Nasz obiekt wyróżniać będzie doskonały mix najemców, wyjątkowa architektura oraz fakt, że będzie to pierwsze w mieście w pełni zadaszone centrum outletowe, które pozwoli naszym klientom na komfortowe zakupy przez cały rok niezależnie od pogody.”- mówi Patrick Van Den Bossche, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu Grupy Liebrecht & wooD.

Powierzchnia usługowo-handlowa FASHION HOUSE Outlet Centre Petersburg została wynajęta już w 60 procentach. W outlecie znajdą się takie marki, jak Lacoste, Puma, Adidas, Reebok, Tom Tailor, Trussardi, Kanzler, Guess, US Polo czy Ralf Ringer. W sumie centrum zaoferuje 120 sklepów. Inwestor przewidział także duży i wygodny parking na 1050 samochodów.

 

Fashion House Outlet Village Cernica w Bukareszcie, start budowy w II poł. 2019 roku.

Grupa Liebrecht & wooD, obecna na rumuńskim rynku od 13 lat, rozpoczyna w tym roku  budowę drugie centrum typu outlet w Rumunii. Otwarcie FASHION HOUSE Outlet Centre Bukareszt w 2008 roku było nie tylko pierwszym projektem outletowym w Rumunii, lecz przede wszystkim wprowadzeniem całkowicie nowej koncepcji umieszczania centrum outletowego w ramach większego parku handlowego, która okazała się dużym sukcesem. Kontynuując swój rozwój na tym dynamicznie rozwijającym się rynku Grupa podjęła decyzję o budowie drugiego w kraju centrum outletowego we wschodniej części Bukaresztu niedaleko autostrady A2, stanowiącej drogę dojazdową do Morza Czarnego. Latem autostrada staje się jedną z najczęściej uczęszczanych dróg w Rumunii. Zasięg outletu obejmie 3,5 mln klientów.  

Budowa FASHION HOUSE Outlet Village Cernica rozpocznie się w II połowie roku z planowanym terminem zakończenia na 2020 r. Projekt nawiązywać będzie do stylu Belle Époque z galerią na świeżym powietrzu oraz z wąskimi i artystycznymi uliczkami. Centrum zaoferuje 12,590 mkw. powierzchni najmu, 62 sklepy, salę zabaw dla dzieci, strefę restauracyjną oraz 320 miejsc parkingowych.

Kontakt dla mediów

Aleksandra Lau - Wyzińska
a.lau
@liebrecht-wood.com

Tel. + 48 505 572 735

Elwira Jastrzębska
e.jastrzebska
@liebrecht-wood.com

Tel. + 48 501 731 234

Sukces II Warszawskiego Festiwalu Konesera