23.01.2018

FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa wita sześciu nowych najemców

Attachments:
image/jpeg icon 429.89 KB

FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa wchodzi w 2018 rok z nowo wynajętą powierzchnią 1 258 mkw. Imponujące portfolio obiektu wzbogaca się o renomowane międzynarodowe i lokalne marki – Under Armour, Paul Smith, Dino Ricci, Choupette oraz Milavitsa. Ponadto Time Kids, marka mającą ofertę rozrywki dla dzieci, będzie kształtować wyjątkowe doświadczenie zakupowe konsumentów (leisure shopping experience).

Firma Under Armour została założona w 1996 przez Kevina Planka, byłego gracza drużyny futbolowej Uniwersytetu Maryland. Oferuje profesjonalną odzież sportową – zaprojektowaną tak, aby zapewniać komfort osobom uprawiającym sport podczas gry i treningu. Under Armour to asortyment dla mężczyzn, kobiet i młodzieży. Under Armour otworzył sklep o powierzchni 523 mkw. w FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa. 

Paul Smith specjalizuje się w kreatywnym wykorzystaniu tradycyjnego rzemiosła i nowatorskiego designu w swoich słynnych kolekcjach odzieży i akcesoriów. Marka stworzona przez czołowego brytyjskiego projektanta wynajęła lokal o powierzchni 174 mkw. w outlecie.

Kolejne trzy umowy najmu zostały podpisane przez Dino Ricci (obuwie), Choupette (ubrania dla dzieci, kokony i stroje dla niemowląt, odzież do chrztu, bielizna dziecięca, bielizna pościelowa, luksusowe meble i akcesoria do sypialni dziecięcych) oraz Milavitsa (bielizna damska). Najemcy zajmują odpowiednio 144, 14499 mkw. powierzchni handlowej.

Konsumenci coraz częściej oczekują, że centra outletowe zaoferują im dodatkowe funkcje rozrywkowe w trakcie zakupów. Aby wzmocnić propozycję FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa w tym obszarze, Time Kids – marka mająca ofertę rozrywki dla dzieci – otworzyła lokal o powierzchni 174 mkw. 

 „Cieszymy się, że pozyskaliśmy tak znakomite marki. Sektor outletowy w Rosji ma wiele do zaoferowania, wspierając najemców w osiąganiu najlepszych wyników biznesowych. Wierzymy także, że najnowsza doskonała oferta rozrywki dla dzieci zostanie doceniona przez osoby odwiedzające FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa”– komentuje Brendon O’Reilly, Dyrektor Zarządzający FASHION HOUSE Group.

FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa jest pierwszym w pełni zadaszonym obiektem tego typu w Rosji. Centrum outletowe ma 20 000 mkw. i ponad 100 lokali. Imponujące portfolio obiektu obejmuje najwyższej jakości marki, oferujące produkty  o 30-70% taniej niż regularna cena sprzedaży. Są wśród nich Tommy Hilfiger, adidas, Reebok, US Polo, Tom Tailor, Benetton, Nike, Puma, Lacoste, Tru Trussardi, Samsonite, Salomon, Etro, Max Mara i wiele innych. W FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa znajduje się doskonale zlokalizowana tzw. Czerwona Aleja, dedykowana markom luksusowym, takim jak Furla, Meucci, Pinko, Escada, Kenzo, Motivi, Max Mara, Etro i All Seasons Comfort (Silk & Cashmere). W Moskwie firma FASHION HOUSE Group wdrożyła także strategię omnichannel, łącząc operacje w tradycyjnym obiekcie z pierwszym internetowym outletem w Rosji.

 

Kontakt dla mediów

Małgorzata Majewska
mmajewska@advancedpr.pl
Tel. stacjonarny: 22 642 10 26

8 500 mkw. przestrzeni eventowej w Koneserze