19.04.2017

FASHION HOUSE Group uczestnikiem REX Moscow 2017

Attachments:
image/jpeg icon 888.15 KB

 

FASHION HOUSE Group jest wiodącym graczem w europejskim sektorze outletów. Rosja jest kluczowym rynkiem dla firmy, której inwestycje w tym kraju przekraczają 200 mln euro. Firma otworzyła FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa (20,000 mkw. i 2 fazy) i aktualnie buduje kolejny obiekt w Sankt Petersburgu (faza I ma zostać otwarta w 2018 roku). Realizując strategię omnichannel, firma skupia się również na innowacjach cyfrowych. W kwietniu 2016 roku otworzyła FASHION HOUSE Online Shopping - pierwszy internetowy outlet w Rosji. Obecnie może on pochwalić się ofertą ponad 20 marek oraz systematycznym wzrostem znaczących wskaźników biznesowych: współczynnika konwersji, liczby odwiedzających i sprzedaży brutto.

REX to jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych rynkowi nieruchomości w Rosji. FASHION HOUSE Group zaprezentuje swoje sztandarowe projekty w Rosji i podzieli się ekspertyzą w zakresie cyfrowej sprzedaży detalicznej w centrach handlowych typu outlet.

Cieszymy się, że po raz kolejny weźmiemy udział w tym wydarzeniu. REX to doskonała okazja, aby poznać liderów rynku, wymienić się doświadczeniami i omówić kluczowe zagadnienia dla dalszego rozwoju sektorów nieruchomości i sprzedaży detalicznej w Rosji. W tym roku FASHION HOUSE Group zaprezentuje doskonały przykład planowania i implementacji strategii omnichannel w Rosji. Udowodniliśmy, że sukces tradycyjnego centrum handlowego typu outlet – FASHION HOUSE Outlet Centre w Moskwie – może być wzmocniony poprzez dodanie do niego outletu internetowego – komentuje Brendon O’Reilly, Dyrektor Zarządzający FASHION HOUSE Group.

We środę, 26 kwietnia 2017 o godzinie 16.30, w Expocentre, pawilon 7, hall 6, conference hall 2, FASHION HOUSE Group, zorganizuje sesję pt. Rewolucja cyfrowa: jak zwiększyć sprzedaż? Sesję poprowadzą eksperci firmy Piotr Kreft, Head of e-commerce, i Brendon O’Reilly, Dyrektor Zarządzający. Uczestnictwo w spotkaniu będzie doskonałą okazją, aby zapoznać się z zaletami strategii omnichannel oraz możliwościami maksymalizowania wyników biznesowych dzięki outletom internetowym.

FASHION HOUSE Group zaprasza do odwiedzenia stanowiska (F22), gdzie zaprezentuje swoje projekty w Rosji: FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa i Sankt Petersburg (w budowie). Odwiedzający będą również mieli okazję dowiedzieć się więcej o FASHION HOUSE Online Shopping.

Kontakt dla mediów

Małgorzata Majewska
mmajewska@advancedpr.pl
Tel. stacjonarny: 22 642 10 26

Pięć nowych umów najmu powierzchni handlowej w FASHION HOUSE Outlet Centre Moskwa